Kim
jesteśmy

Fabryka Komunikacji Społecznej to firma, specjalizująca się w marketingu społecznym. Główny obszar jej działalności to badania, strategie komunikacji oraz realizacje kampanii o charakterze społecznym. Kampanie realizujemy wykorzystując narzędzia reklamowe oraz PR.

Jesteśmy doświadczoną agencją specjalizującą się w komunikacji społecznej dla potrzeb różnych klientów: biznesu, instytucji publicznych i organizacji pozarządowych. Fabryka istnieje od 2003 roku i została założona przez osoby związane z Fundacją Komunikacji Społecznej, która działa od 1998 roku.

Jako wydawcy jedynego w Polsce portalu o kampaniach społecznych z całego świata www.kampaniespoleczne.pl jesteśmy na bieżąco z pomysłami i trendami w marketingu społecznym.

Nagrody

2021 ZŁOTE SPINACZE 2020; Kampania PR XX-lecia: „Mam Haka na Raka”
ZŁOTE SPINACZE 2020; Employer Branding SREBRO: „Capgemini. Między Innymi #AmongOthers”
ZŁOTE SPINACZE 2020; Medycyna i zdrowie BRĄZ: „#Stopfejkfriends”


2020 Employer Branding Excellence Awards; I miejsce: „#AmongOthers”
KTR; nominacja: „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz”
Camerimage; wyróżnienie: „Cash Lajf Balans”
KREATURY; wyróżnienie: „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz”
KREATURY; wyróżnienie: „Ojciec i Syn”
KREATURY; wyróżnienie: „#stopfejkfriends”
KREATURY; wyróżnienie: „Cash Lajf Balans”


2019 KTR; nominacja: „Krzywo weszło”


2015 Kampania Społeczna Roku; nagroda główna: „Białystok. Tradycyjnie wielokulturowy”
Kampania Społeczna Roku; wyróżnienie: „Tu się sprawdza dorosłość”


2014 KTR; srebro: „Poznaj Swoją Naturę”
Kampania Społecznej Roku; nagroda główna: „Dom, który dla mnie oszczędza”
Camerimage; wyróżnienie: „Historia Prawdziwa cz. 1”
KREATURY; wyróżnienie: „Kieruj się rozsądkiem”
Kampania Społeczna Roku; wyróżnienie: „Poznaj Swoją Naturę”
Kampania Społeczna Roku; wyróżnienie: „Dzieciaka i Loko”
Kampania Społeczna Roku; wyróżnienie: „W rodzinie cieplej”
Kampania Społeczna Roku; wyróżnienie: „Mam haka na raka”


2013 Kampania Społeczna Roku; wyróżnienie: „Klub Pancernika Klika w Fotelikach”


2012 Kampania Społeczna Roku; wyróżnienie: „Cyfryzacja”


2011 MIXX; nagroda główna: „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie”
KTR; brąz: „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie”
Kampania Społeczna Roku; nagroda główna: „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie”
Spoters; nagroda główna: „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie”
Złote Orły; wyróżnienie: „Zwierzaki”


2004 Złote Orły; wyróżnienie: „Przymuszona prostytucja”

Fundusze europejskie