Kim
|
Fabryka Komunikacji Społecznej to firma, specjalizująca się w marketingu społecznym. Główny obszar jej działalności to badania, strategie komunikacji oraz realizacje kampanii o charakterze społecznym. Kampanie realizujemy wykorzystując narzędzia reklamowe oraz PR.
Jesteśmy doświadczoną agencją specjalizującą się w komunikacji społecznej dla potrzeb różnych klientów: biznesu, instytucji publicznych i organizacji pozarządowych. Fabryka istnieje od 2003 roku i została założona przez osoby związane z Fundacją Komunikacji Społecznej, która działa od 1998 roku. Jako wydawcy jedynego w Polsce portalu o kampaniach społecznych z całego świata www.kampaniespoleczne.pl jesteśmy na bieżąco z pomysłami i trendami w marketingu społecznym. |
2021 |
ZŁOTE SPINACZE 2020; Kampania PR XX-lecia: „Mam Haka na Raka” ZŁOTE SPINACZE 2020; Employer Branding SREBRO: „Capgemini. Między Innymi #AmongOthers” ZŁOTE SPINACZE 2020; Medycyna i zdrowie BRĄZ: „#Stopfejkfriends” |
2020 |
Employer Branding Excellence Awards; I miejsce: „#AmongOthers” KTR; nominacja: „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz” Camerimage; wyróżnienie: „Cash Lajf Balans” KREATURY; wyróżnienie: „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz” KREATURY; wyróżnienie: „Ojciec i Syn” KREATURY; wyróżnienie: „#stopfejkfriends” KREATURY; wyróżnienie: „Cash Lajf Balans” |
2019 |
KTR; nominacja: „Krzywo weszło”
|
2015 |
Kampania Społeczna Roku; nagroda główna: „Białystok. Tradycyjnie wielokulturowy” Kampania Społeczna Roku; wyróżnienie: „Tu się sprawdza dorosłość” |
2014 |
KTR; srebro: „Poznaj Swoją Naturę” Kampania Społecznej Roku; nagroda główna: „Dom, który dla mnie oszczędza” Camerimage; wyróżnienie: „Historia Prawdziwa cz. 1” KREATURY; wyróżnienie: „Kieruj się rozsądkiem” Kampania Społeczna Roku; wyróżnienie: „Poznaj Swoją Naturę” Kampania Społeczna Roku; wyróżnienie: „Dzieciaka i Loko” Kampania Społeczna Roku; wyróżnienie: „W rodzinie cieplej” Kampania Społeczna Roku; wyróżnienie: „Mam haka na raka” |
2013 |
Kampania Społeczna Roku; wyróżnienie: „Klub Pancernika Klika w Fotelikach”
|
2012 |
Kampania Społeczna Roku; wyróżnienie: „Cyfryzacja”
|
2011 |
MIXX; nagroda główna: „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie” KTR; brąz: „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie” Kampania Społeczna Roku; nagroda główna: „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie” Spoters; nagroda główna: „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie” Złote Orły; wyróżnienie: „Zwierzaki” |
2004 | Złote Orły; wyróżnienie: „Przymuszona prostytucja” |