Szybkie, bezpieczne
i komfortowe podróże pociągiem

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.


Kampania informacyjna ma na celu zwiększenie świadomości dotyczącej budowy systemu ERTMS/GSM-R. W kampanii największy nacisk został położony na korzyści, jakie wynikają z wdrożenia tego systemu dla podróżnych: szybkość komfort, bezpieczeństwo. Biorąc pod uwagę specyficzny obszar tematyczny kampanii, wyzwaniem było stworzenie komunikatu oraz kreacji zrozumiałej dla odbiorcy, nie posiadającego technicznej wiedzy na temat zasad funkcjonowania systemy.
Wyzwanie marketingowe
Zbudowanie świadomości na temat budowy systemu ERTMS/GSM-R oraz pokazanie korzyści, jakie przyniesie ta inwestycja pasażerom.
Grupa docelowa
Wszystkie osoby mieszkające w Polsce.
Realizacja
Kampania 360 stopni, której realizacja obejmuje przygotowanie strategii, kreacji, KV, spotu wizerunkowego 120" oraz spotów reklamowych 30" i 15", audycji radiowych, konferencji prasowej, artykułów sponsorowane w prasie oraz na portalach internetowych, kampanii na ekranach LCD w pociągach, kampanii na kanale YouTube.