INSTYTUT KSIĄŻKI

Kampania społeczna promująca czytelnictwo wśród rodziców i dzieci pod hasłem „Co można mieć za 3 miliony?" zwraca uwagę na uniwersalne wartości, które mają ogromny wpływ na rozwój i kształtowanie dziecka od najmłodszych lat. Wartości, których, jak pointuje w spocie telewizyjnym Łukasz Nowicki, nie da się tak po prostu kupić - bliskości, otwartości, miłości, wyobraźni, ciekawości świata i odwagi.

Wyzwanie marketingowe
Uświadomienie rodzicom, że Instytut Książki w ramach projektu prowadzonego od 2017r. „Mała książka – wielki człowiek" podarował dzieciom 3 miliony książek.

Grupa docelowa
Rodzice, w szczególności rodzice dzieci w wieku od 3 do 8 lat.

Realizacja
Stworzenie strategii komunikacji oraz idei kreatywnej. Wykorzystane narzędzia - spot telewizyjny i radiowy, outdoor, kampania internetowa (w tym w social media).