Kampanie
społeczne
|
- Badania i tworzenie strategii komunikacji kampanii społecznych
- Identyfikacja potencjalnych partnerów społecznych lub biznesowych
- Badanie efektywności kampanii społecznych
- Realizacja kampanii społecznych wykorzystujących narzędzia reklamowe
- Prowadzenie działań public relations - współpraca z mediami oraz innymi grupami ważnymi z punktu widzenia powodzenia kampanii
- Planowanie i zakup mediów do kampanii społecznych ⋅ Realizacja kampanii marketingu zaangażowanego społecznie (CRM)
|
Programy
społeczne
|
- Realizacja strategii komunikacji zaangażowania społecznego firm i koordynacja programów społecznych z wykorzystaniem narzędzi reklamowych i działań public relations
- Koordynacja programów edukacyjnych i informacyjnych
- Opracowywanie koncepcji komunikacji i prowadzenie działań public relations
- Współpraca z mediami w ramach kampanii o charakterze społecznym oraz komunikacji programów społecznych
|
Produkcja
filmowa
|
- Organizacja produkcji filmowej – fabuła i animacja
- Własne studio castingowe
- Organizacja postprodukcji we współpracy z zewnętrznymi studiami
- Współpraca z cenionymi kompozytorami
- Możliwość współpracy z profesjonalnymi twórcami animacji filmowej
|
Komunikacja
CSR
|
- Badania i analizy otoczenia marki i jej interesariuszy
- Identyfikacja możliwych obszarów zaangażowania społecznego marki
- Opracowywanie strategii komunikacji CSR
- Opracowywanie raportów społecznych (wywiady z interesariuszami, zbieranie materiałów, redakcja) według standardów GRI
- Badania, analizy i opracowywanie strategii działań i komunikacji zaangażowania społecznego firm (CCI)
- Opracowywanie koncepcji marketingu zaangażowanego społecznie (CRM)
|
Produkcja
BTL
|
- Przygotowanie koncepcji i kreacji kampanii społecznych
- Wizualizacja oraz branding programów społecznych
- Opracowanie graficzne oraz produkcja materiałów edukacyjnych
- Projektowanie graficzne oraz skład raportów społecznych
- Odpowiedzialna produkcja publikacji (certyfikaty ekologiczne)
|
Badania
|
- Ewaluacja kampanii i programów społecznych
- Badania rozumienia przekazów i informacji
- Panel interesariuszy CSR – badanie opinii interesariuszy o firmie (autorska metodologia)
- Badania klientów firmy
- Badania efektywności współpracy biznesu i NGO
- Weryfikacja założeń marketingu zaangażowanego społecznie - dopasowanie tematu społecznego do marki
- Wynajem pracowni fokusownej
|