Czarek Zieliński

Senior Copywriter

Czarek Zieliński związany jest z reklamą od drugiej połowy lat 90-tych. Pracował w takich agencjach jak Ogilvy & Mather, Ogilvy One, Momentum Worldwide (McCann Worldgroup), White Rabbit, Saatchi & Saatchi, Polymus. W dwóch ostatnich na stanowisku Dyrektora Kreatywnego. Jest laureatem polskich i międzynarodowych konkursów: Golden Drum, Golden Hammer, Globe Awards, Kreatura, Złota Strzała, Złote Spinacze, Boomerang, Kampanie Społeczne, Rekiny Biznesu, Złota mowa reklamowa. Współpracował z Polish Open University, jest założycielem odzieżowo-literackiej marki Kurdemol, prowadzi kilka blogów, w tym – wycietezmejli.blogspot.com (Blog Roku 2011- II miejsce w kategorii Absurdalne i Offowe). Kampania społeczna dla Fundacji Dzieci Niczyje pod hasłem „Nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie”, której jest współautorem, według tygodnika „Przekrój” została zaliczona do najważniejszych reklam 20-lecia po roku 1989.