Sekcja ratowania życia
Fundacja DKMS / 2021
Celem kampanii „Sekcja ratowania życia” jest rekrutacja 4 000 nowych potencjalnych dawców szpiku wśród osób poniżej 30 roku życia. Kampania ma również za zadanie zwiększenie świadomości na temat dawstwa szpiku w tej grupie wiekowej. „Sekcja ratowania życia” to projekt łączący Fundację DKMS ze społecznością zgromadzoną wokół wytwórni SBM Label. Działania prowadzone w ramach akcji zachęcają do zamówienia i odesłania na adres Fundacji darmowego pakietu rejestracyjnego dawcy szpiku.
Wyzwanie marketingowe
Zachęcenie do rejestracji w internetowej bazie dawców szpiku. Zwiększenie świadomości dotyczącej idei dawstwa szpiku.
Grupa docelowa
Osoby w wieku 18-30 lat.
Realizacja
Stworzenie koncepcji kampanii oraz pozyskanie partnera akcji. Nadzór kreatywny nad przygotowaniem materiałów kampanii (KV, pakiety rejestracyjne, landing page, spoty), koordynacja działań.