Klub Pancernika klika w fotelikach
Instytut Transportu Samochodowego / 2013
Fabryka Komunikacji Społecznej zrealizowała już szóstą edycję kampanii dla Instytut Transportu Samochodowego. Motywem przewodnim kampanii, było tym razem zwrócenie uwagi na bezpieczne przewożenie dzieci starszych. Przepisy nakładają obowiązek przewożenia dzieci w wieku do 12 lat i poniżej 150 cm wzrostu w odpowiednim urządzeniu zabezpieczającym podczas jazdy samochodem osobowym lub dostawczym.
Wyzwania marketingowe
Zmotywować dzieci w wieku do 12 lat i ich rodziców do konsekwentnego i każdorazowego stosowania w samochodach urządzeń zabezpieczających, jak foteliki i podwyższenia.
Grupa docelowa
Dzieci w wieku do 12 lat i ich rodzice.
Realizacja
W ramach kampanii w 2013 r. Fabryka wyprodukowała dwa nowe spoty telewizyjne (do dwóch różnych grup docelowych) i jest odpowiedzialna za zakup mediów oraz obsługę PR.