Woli śrubokręt od skalpela

Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej (KOWEZiU) / 2013

Fabryka Komunikacji Społecznej zrealizowała dwie wersje spotu dla Krajowego Ośrodka Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej, na temat promocji szkół zawodowych i techników.

Wyzwania marketingowe

Przekonanie rodziców i gimnazjalistów, że technika i szkoły zawodowe mogą być równie przyszłościową drogą co najczęściej wybierane licea ogólnokształcące.

Grupa docelowa

Gimnazjaliści i ich rodzice

Realizacja

Poza spotem telewizyjnym pt. „Będzie…Będę…”, częścią projektu jest „Strefa Ucznia” umieszczona na stronie www.koweziu.edu.pl. Uczniowie znajdą tam informacje o zawodach, kwalifikacjach, typach szkół i warunkach uzyskania możliwości pracy w zawodzie, a także plakaty, broszury i ulotki informacyjne.