Badania i tworzenie strategii komunikacji kampanii społecznych
Identyfikacja potencjalnych partnerów społecznych lub biznesowych
Badanie efektywności kampanii społecznych
Realizacja kampanii społecznych wykorzystujących narzędzia reklamowe
Prowadzenie działań public relations – współpraca z mediami oraz innymi grupami ważnymi z punktu widzenia powodzenia kampanii
Planowanie i zakup mediów do kampanii społecznych
Realizacja kampanii marketingu zaangażowanego społecznie (CRM)
Programy społeczne
Realizacja strategii komunikacji zaangażowania społecznego firm i koordynacja programów społecznych z wykorzystaniem narzędzi reklamowych i działań public relations
Koordynacja programów edukacyjnych i informacyjnych
Opracowywanie koncepcji komunikacji i prowadzenie działań public relations
Współpraca z mediami w ramach kampanii o charakterze społecznym oraz komunikacji programów społecznych
Produkcja filmowa
Organizacja produkcji filmowej – fabuła i animacja
Własne studio castingowe
Organizacja postprodukcji we współpracy z zewnętrznymi studiami
Współpraca z cenionymi kompozytorami
Możliwość współpracy z profesjonalnymi twórcami animacji filmowej
Komunikacja CSR
Badania i analizy otoczenia marki i jej interesariuszy
Identyfikacja możliwych obszarów zaangażowania społecznego marki
Opracowywanie strategii komunikacji CSR
Opracowywanie raportów społecznych (wywiady z interesariuszami, zbieranie materiałów, redakcja) według standardów GRI
Badania, analizy i opracowywanie strategii działań i komunikacji zaangażowania społecznego firm (CCI)
Opracowywanie koncepcji marketingu zaangażowanego społecznie (CRM)
Badania
Ewaluacja kampanii i programów społecznych
Badania rozumienia przekazów i informacji
Panel interesariuszy CSR – badanie opinii interesariuszy o firmie (autorska metodologia)