Depresja. Rozumiesz. Pomagasz
Ministerstwo Zdrowia / 2020
Nowa odsłona kampanii „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz”, tym razem realizowana pod hasłem „Zmień zły język na dobry”. Głównym celem kampanii było dostarczenie rzetelnej wiedzy o chorobie a przede wszystkim budowanie świadomość jej uleczalności. Największy nacisk został położony na kwestię języka – komunikatów kierowanych do osób chorych na depresję. W kampanii wzięli udział m.in.: Adam Woronowicz, Marian Dziędziel, Jadwiga Jankowska-Cieślak i Zofia Wichłacz.
Wyzwanie marketingowe
Edukacja w zakresie zasad komunikowania się z osobami chorymi na depresję.
Grupa docelowa
Wszystkie osoby mieszkające w Polsce, z naciskiem na: rodziców, nauczycieli, pedagogów szkolnych, lekarzy, położnych, mężów, dzieci opiekujące się rodzicami w wieku senioralnym, personel domów opieki – czyli osoby z najbliższego otoczenia trzech grup zwiększonego ryzyka: nastolatków, kobiet w okresie okołoporodowym oraz osób w wieku podeszłym.
Realizacja
Stworzenie idei kreatywnej, przygotowanie scenariusza oraz realizacja spotu telewizyjnego (3 spoty 15″), przygotowanie scenariusza oraz realizacja spotu radiowego (3 spoty 30″), przygotowanie projektu oraz produkcja strony internetowej, przygotowanie banerów do kampanii display, product placement. więcej na wyleczdepresje.pl