Agata Rolska
Social Media Manager
W Fabryce Komunikacji Społecznej odpowiada za projekty digitalowe, powiązane z social mediami i marketingiem internetowym, w tym współtworzenie kanałów social media firmy. Zawodowo działa od 13 lat realizując projekty z zakresu social media, digital marketingu, marketingu, oraz kreowania wizerunku. Dodatkowo jest trenerem dla biznesu w tych zakresach.
Swoje doświadczenie zdobywała m.in. w domu mediowym Mindshare, agencji Starcom, Dentsu, oraz po stronie Klienta w wydawnictwie prawniczym Wolters Kluwer czy koncernie kosmetycznym Avon Polska i Gabona Group, gdzie specjalizowała się w koordynacji i kreacji projeków niestandardowych, tworzeniu strategii działań w social mediach, oraz działań mających na celu zwiększenie brand awarenss, a także ROI. Współpracowała z czołowymi influencerami i prowadziła szkolenia dla pracowników i klientów zewnętrznych. Aktualnie szkoli się na behawiorystkę i zoopsychologa.