Mała książka wielki człowiek

Instytut Książki / 2019

Team kreatywny Fabryki Komunikacji Społecznej przygotował kreację kampanii „Mała książka – wielki człowiek”. Znani aktorzy Tamara Arciuch i Paweł Kasprzykowski dzielą się swoimi sposobami na prawidłowy, „książkowy” rozwój dziecka. Narratorem spotu jest Tamara, która lekko i przewrotnie opowiada o roli książki w życiu dziecka , przy okazji różnych czynności dnia codziennego.

Wyzwanie marketingowe

Uświadomienie rodzicom niezastąpionej roli książki w prawidłowym, „książkowym” rozwoju dziecka oraz skierowanie ich do biblioteki po odbiór wyjątkowego prezentu – książki „Pierwsze czytanki dla…” z ilustracjami Józefa Wilkonia.

Grupa docelowa

Rodzice, w szczególności mamy dzieci w wieku od 3 do 6 lat.

Realizacja

Stworzenie strategii komunikacji, idei kreatywnej, spotu telewizyjnego i radiowego, outdooru, kampanii internetowej (w tym w social mediach).