WYBÓR ZAGADNIENIA SPOŁECZNEGO CRM
Drugi krok tworzenia kampanii CRM – wybór zagadnienia społecznego
Wybór zagadnienia społecznego to kolejny krok, jaki podejmujemy przy tworzeniu kampanii CRM. Kiedy znamy już motyw naszego działania (motywację biznesową), w następnej kolejności musimy zastanawiamy się nad wagą społeczną problemu i analizujemy takie aspekty jak:
- czy sprawa pasuje do marki, kojarzy się z nią, wzmacnia jej atrybuty
- czy sprawa jest ważna dla klientów/konsumentów
- czy sprawa jest ważna dla pracowników
Jeśli na co najmniej jedno z powyższych pytań odpowiedź brzmi: „Tak”, wówczas możemy przejść do kolejnego kroku – krok trzeci
Zanim to zrobisz, zapoznaj się z wypowiedziami naszych ekspertów: Dominiki Maison i Przemka Pohrybieniuka.
Dominika Maison o wyborze celu i roli specjalistów CRM:
Przemek Pohrybieniuk o wyborze zagadnienia społecznego:
Ireneusz Stankiewicz o powiązaniu produktu ze sprawą społeczną:
Zobacz, jak wyglądają inne etapy tworzenia kampanii CRM: