Brita „THINK YOUR WATER”

BRITA – ekspert w optymalizacji jakości wody pitnej / 2016

Kampania produktów marki Brita do filtracji wody dla użytku indywidualnego opiera się o koncepcję pytań, na które powinni odpowiedzieć sobie wszyscy konsumenci wody. Odsłona internetowa kampanii „Think Your Water” została powierzona influencerkom – Ani Skurze i Olce Osadzińskiej, z jednego z ważniejszych segmentów grupy docelowej marki. Zrealizowano cztery filmy, w których produkty Brita wpisane są w codzienne życie aktywnych kobiet i pomagają w zaspokajaniu ich potrzeb. Filozofia życiowa bohaterek jest tożsama z filozofię marki w obszarach zdrowia, ekonomii i ekologii. Dzięki temu Brita przestaje być tylko produktem – dzbankiem i butelką z filtrem – a staje się coraz bardziej stylem życia, myślenia.

Wyzwania marketingowe

Nadać produktom Birta – dzbanek i butelka filtrująca wodę, cechy lifestylowe w kategoriach health-smart-eco.

Grupa docelowa

Kobiety, 18 – 40, mieszkające w większych miastach, wykształcone, lepiej zarabiające, singielki lub w związkach, aktywne zawodowo i towarzysko.

Realizacja

4 filmy z dwiema influencerkami publikowane w Internecie, na facebookowym fanpage Brita i blogach bohaterek kampanii.