Być rodzicem
Gruner+Jahr Polska / 2006-2007
Fabryka Komunikacji Społecznej realizuje kampanię „Bycie tatą to działanie. Każdego dnia” dla Fundacji Komunikacji Społecznej i Wydawnictwa Gruner+Jahr Polska w ramach programu BYĆ RODZICEM.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/bycie_tata_kampania_spoleczna_2-1.jpg)
Wyzwania marketingowe
Kampania miała stać się źródłem inspiracji oraz zachęty do poszukiwania i odkrywania drogi do bycia mądrym i świadomym rodzicem poprzez budowanie zdrowej komunikacji z dziećmi i prawdziwego kontaktu, opartego na szacunku, otwartości i zaufaniu.
Grupa docelowa
Rodzice
Realizacja
Radio, outdoor, indoor, internet. W ramach kampanii Fabryka przeprowadziła konkurs na twórcze spędzanie czasu z dzieckiem.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/BR-plakat.png)