![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/66408436a2123a40728ab6d602864b5b-4.jpg)
Oddajemy w Państwa ręce pierwszy raport społeczny Fabryki Komunikacji Społecznej, obejmujący rok 2014. Jest to jednocześnie pierwszy w Polsce raport w branży marketingu społecznego. W Fabryce Komunikacji Społecznej prezentujemy stanowisko, że przedsiębiorstwo powinno być odpowiedzialne społecznie, a jego kierownictwo jest zobowiązane do ukształtowania zachowań społecznie odpowiedzialnych i etycznych.
Zapraszamy do lektury!
Raport w formacie PDF do pobrania RAPORT CSR.pdf
Raport społeczny jest elementem wdrażanej przez Fabrykę Komunikacji Społecznej strategii CSR, dzięki dofinansowaniu ze Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (PARP).
„Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarskiego Programu Współpracy z nowymi członkami UE.”