Czwarty krok tworzenia kampanii CRM – strategia komunikacji
Opracowywanie strategii komunikacji to bardzo ważny krok, w którym formułujemy przekazy kampanii, planujemy poszczególne działania komunikacyjne i dbamy o to, aby kampania była zrozumiała dla odbiorców i odniosła zakładany skutek. Na tym etapie będą ważne ustalenia dotyczące kluczowych kwestii, aby komunikacja była jasna, a poszczególne elementy nie ulegały zmianom w trakcie trwania kampanii. Poniżej przedstawiamy kilka kluczowych zagadnień, które należy przeanalizować i ustosunkować się do nich podczas pracy nad strategią komunikacji:
- Waga sprawy vs wizerunek marki
- Siła i bliskość powiązania firmy/produktu ze sprawą
- Proporcje komunikowania o nadawcach i partnerach
- Uzasadnienie wyboru tematu
- CRM – część brandingu czy pomysł reklamowy?
- Stworzenie prostego mechanizmu wymiany
- Wykorzystanie siły społecznego brandu
Paweł Prochenko o strategii komunikacji w kampanii CRM:
Ireneusz Stankiewicz o komunikacji w kampanii CRM:
Zobacz, jak wyglądają inne etapy tworzenia kampanii CRM:
„Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarskiego Programu Współpracy z nowymi członkami UE.”