Fundusze Europejskie bez barier
Ministerstwo / 2015
Osoby z niepełnosprawnością stanowią ok. 12% polskiego społeczeństwa. Choć ich sytuacja zawodowa i społeczna poprawia się, to wciąż zmiany zachodzą zbyt wolno. Odpowiedź na ten problem stanowić ma realizacja zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami – zgodnie z wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju wytycznymi, każde przedsięwzięcie finansowane ze środków UE musi ją respektować.
Wyzwania marketingowe
Dotarcie z informacją dotyczącą wytycznych do jak największej liczby potencjalnych zainteresowanych (projektodawców i beneficjentów)
Grupa docelowa
Osoby z niepełnosprawnościami; potencjalni i aktualni projektodawcy, korzystający ze środków unijnych
Realizacja
W ramach realizacji zamówienia powstały materiały informacyjne: plakat, broszura oraz animowany film, dostępny także w wersjach z napisami polskimi i angielskimi, tłumaczeniem na język migowy oraz z audiodeskrypcją. Kampanii reklamowej w Internecie (Google AdWords, YouTube, Facebook, mailing, artykuł sponsorowany na Newsweek.pl) towarzyszyły działania e-PR.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/2c859547191bef58ae762929419e386c-721x1024.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/0a526d5af9868929081d63ffbf4db6c9-721x1024.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/ccbdadde9df5ba29a89c39470f0651e5-721x1024.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/c0a8ace789d2f8042f9e90ec4cc11ea9-721x1024.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/cff69a3136113b7ed4fcc9ca3915a7fc-721x1024.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/a7274aaff1b18a1e04553c60c04c2100-721x1024.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/3a20056a1f83c5e8722b21187b7942d4-721x1024.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/62383d90a514ddd7468a302f7ae3c781-724x1024.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/grafika-big_BARIER.jpg)