Ja już wygrałem swoje marzenia, teraz kolej na nich
Jagiellonia Białystok / 2015
O zdrowie i dobrą kondycję Polaków jutro, należy zadbać już dziś. Nie da się tego zrobić lepiej jak poprzez organiczną pracę z najmłodszymi. Najpierw trzeba ich jednak zarazić pasją do sportu, a rodziców przekonać do tego, że warto rozwijać sportowe zainteresowania swoich pociech.
Fabryka Komunikacji Społecznej wsparła w tym celu największy podlaski klub piłkarski – Jagiellonię Białystok produkując spot promujący prowadzoną przez nią szkółkę piłkarską.
Wyzwania marketingowe
- Aktywizacja Polaków, rodziców i dzieci do aktywności sportowej.
- Budowanie świadomości, że piłka nożna może być sposobem na rozwój sportowy, ale również szansą na wspaniałą przyszłość.
Grupa docelowa
Dzieci i ich rodzice z okolic Białegostoku
Realizacja
Zrealizowaliśmy spot promujący szkółkę piłkarską emitowany w lokalnej telewizji.