Jakim typem jesteś
Centrum e-Zdrowia (CEZ) / 2021
Centrum e-Zdrowia (CEZ) „Jakim Typem Jesteś” to wielo-odsłonowa internetowa kampania przygotowana dla Centrum e-Zdrowia.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/886f43674759b1a3245fb2f244fa3f2a.jpg)
Jej celem jest uświadomienie korzyści wynikających z posiadania Internetowego Konta Pacjenta a także aplikacji moje IKP i doprowadzenie do zalogowania się użytkowników na swoje Konto.
Od strony produktowej główny ciężar kampanii położony jest na usługach: e-recepta, e-skierowanie, certyfikat COVID19. Komunikacja, w której wykorzystane zostały przedstawione w lekki, żartobliwy sposób ludzkie „typy” (każdy może odnaleźć tam siebie) podkreśla szybkość, łatwość, wygodę i bezpieczeństwo korzystania z IKP oraz mojeIKP
Grupa docelowa
Matki 26+, – regularnie korzystający z Internetu. Realizacja Fabryka Komunikacji Społecznej jest odpowiedzialna za kreację i realizację kampanii w Internecie
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/784884f37a3f1add20e93b05100b8a98.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/359fef8157a3a511bf2948c0208b8dfc.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/3682c0b5e2a5c0d1c3f654ba47ac9c50.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/04a084f2ecbe44d5f3b4fe9cd3888bb1.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/29555ff20e5b413c62a951ede1cde6c4.jpg)