Kampania dla Stowarzyszenia SYGNAŁ
Stowarzyszenie SYGNAŁ / 2007
Stowarzyszenie Dystrybutorów Programów Telewizyjnych SYGNAŁ zajmuje się walką z piractwem telewizyjnym.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/Kampania-dla-stowarzyszenia-SYGNAL-2007_top1.jpg)
Wyzwania marketingowe
Uświadomienie Polakom, że kradzież sygnału telewizyjnego jest przestępstwem zagrożonym karą.
Grupa docelowa
Telewidzowie
Realizacja
Przygotowano printy oraz kubki, które były nagrodą w konkursie prasowym.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/Kampania-dla-stowarzyszenia-SYGNAL-2007-5.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/Kampania-dla-stowarzyszenia-SYGNAL-2007-4.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/Kampania-dla-stowarzyszenia-SYGNAL2007-3.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/Kampania-dla-stowarzyszenia-SYGNAL-2007-2.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/Kampania-dla-stowarzyszenia-SYGNAL-2007.jpg)