Klub Pancernika klika w fotelikach

Instytut Transportu Samochodowego / 2012

Instytut Transportu Samochodowego od 7 lat prowadzi kampanię na rzecz bezpieczeństwa dzieci, przewożonych w samochodach. Od początku kampanię realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej. W 2012 roku organizator zwraca uwagę głównie na prawidłowe instalowanie fotelików w samochodach, oraz na poprawne przypinanie w nich dzieci.

Wyzwania marketingowe

Kampania skupia się na motywowaniu dzieci w wieku 4-12 lat i ich rodziców do konsekwentnego i każdorazowego stosowania w samochodach urządzeń zabezpieczających, jak foteliki oraz podwyższenia.

Grupa docelowa

Rodzice, dzieci, osoby przewożące dzieci w samochodach

Realizacja

W ramach kampanii w roku 2012 powstała nowa kreacja outdoorowa (nośniki na stacjach benzynowych) oraz została uaktualniona strona www (dodatkowy dział poświęcony programowi edukacyjnemu KLUB PANCERNIKA GUSTAWA). Ponadto Fabryka odświeżyła spot telewizyjny i radiowy, zrealizowany na potrzeby kampanii w 2007 r. oraz stworzyła nowy spot „Orędzie”. Fabryka odpowiedzialna jest także za zakup mediów i obsługę PR kampanii.