Klub Pancernika klika w fotelikach
Instytut Transportu Samochodowego / 2005-2011
Instytut Transportu Samochodowego od 7 lat prowadzi kampanię na rzecz bezpieczeństwa dzieci przewożonych w samochodach.
Od początku kampanię realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej.
Wyzwania marketingowe
Kampania skupia się na motywowaniu dzieci w wieku 4-12 lat i ich rodziców do konsekwentnego i każdorazowego stosowania w samochodach urządzeń zabezpieczających, jak foteliki oraz podwyższenia.
Grupa docelowa
Rodzice, dzieci, osoby przewożące dzieci w samochodach.
Realizacja
Kampania realizowana jest od 2005 roku z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi marketingowych – od spotów telewizyjnych, poprzez działania PR, ambient, kończąc na zintegrowanych działaniach policji.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/pancer2005.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/pancer2006.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/pancer2007.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/pancer2011.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/klub_pancernika_klika_w_fotelikach_pancernik_gustaw_2011_its_2_main.png)