Lepszy start dla twojego dziecka
Polski Przemysł Spirytusowy / 2008-2010
Polski Przemysł Spirytusowy w ramach strategii CSR prowadzi działania mające na celu edukację społeczeństwa w temacie bezpiecznego i odpowiedzialnego picia alkoholu. Kampania realizowana przez Fabrykę dotyczy edukacji kobiet w ciąży.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/Lepszy-Start_2.jpg)
Wyzwania marketingowe
Uświadomienie kobietom w ciąży, iż nie ma bezpiecznej dla płodu dawki alkoholu. Realizacja: Outdoor, indoor, internet
Grupa docelowa
Kobiety w ciąży, przyszłe matki, lekarze i położne
Realizacja
Co roku o około15% zwiększa się liczba kobiet, które widziały kampanię i dzięki niej postanowiły zachować w czasie ciąży pełną abstynencje. Przekaz dotarł do około 45% grupy docelowej.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/Lepszy-Start_1.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/lepszy-start.jpg)