Łódź – Oczywiście inaczej
Urząd Miasta Łodzi / 2022
Kampania wizerunkowa Łodzi i Orientarium w łódzkim ZOO. Promocja atrakcyjności turystycznej miasta przez wskazanie różnorodności oferty weekendowej dla rodzin z dziećmi, singli i młodzieży.
Wyzwanie marketingowe
Przedstawienie wyjątkowości oferty Łodzi względem innych, większych miast. Wpisanie Łodzi na listę destynacji weekendowych ludzi aktywnych turystycznie, poszukujących oryginalności.
Grupa docelowa
Rodziny z dziećmi, także single, oraz młodzież + uczniowie i nauczyciele
Realizacja
Kampania internetowa wideo, display oraz w mediach społecznościowych. Seria kilkunastu oryginalnych plakatów realizujących hasło „Łódź – Oczywiście inaczej” prezentująca wyjątkowe miejsca w mieście oraz 4 spoty internetowe. Orientarium promowane również OOH.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/73163f6b5d501d82db5dce34f65a6c37.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/16d84f85b3f9d79482c56b18e70ba079.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/abcbd679d59b36009036ebe59d79aad6.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/9a4444f922049204a2513c928d4a5f61.jpg)