Mała książka wielki człowiek
Instytut Książki / 2019
Team kreatywny Fabryki Komunikacji Społecznej przygotował kreację kampanii „Mała książka – wielki człowiek”. Znani aktorzy Tamara Arciuch i Paweł Kasprzykowski dzielą się swoimi sposobami na prawidłowy, „książkowy” rozwój dziecka. Narratorem spotu jest Tamara, która lekko i przewrotnie opowiada o roli książki w życiu dziecka , przy okazji różnych czynności dnia codziennego.
Wyzwanie marketingowe
Uświadomienie rodzicom niezastąpionej roli książki w prawidłowym, „książkowym” rozwoju dziecka oraz skierowanie ich do biblioteki po odbiór wyjątkowego prezentu – książki „Pierwsze czytanki dla…” z ilustracjami Józefa Wilkonia.
Grupa docelowa
Rodzice, w szczególności mamy dzieci w wieku od 3 do 6 lat.
Realizacja
Stworzenie strategii komunikacji, idei kreatywnej, spotu telewizyjnego i radiowego, outdooru, kampanii internetowej (w tym w social mediach).
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/fddbbd23f0ed0e2869f229412918374c.png)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/715f21fbd0d2c0bedb8e23267e5e0f95.png)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/1376f31252d7284373d62dd45637ff4a.png)