Mam 6 lat

Ministerstwo Edukacji Narodowej / 2013

Fabryka Komunikacji Społecznej przygotowała koncepcję najnowszej  kampanii Ministerstwa Edukacji Narodowej propagującej posyłanie do pierwszej klasy szkoły podstawowej dzieci sześcioletnich.

Wyzwania marketingowe

Celem kampanii jest zwiększenie liczby 6-latków posyłanych do szkoły. Kampania prowadzona jest w telewizji (TVP1, TVP2, TVN i Polsat) oraz radiu (Radio Zet, 40 regionalnych stacji radiowych Eska, RMF FM i 35 stacji regionalnych sieci RMF FM, a także 77 innych rozgłośni regionalnych).

Grupa docelowa

Rodzice, opiekunowie, rodziny przedszkolaków.

Realizacja

W spocie można zobaczyć aktorkę Monikę Dryl, muzyka Mateusza Krautwurst oraz osobistego sekretarza Wisławy Szymborskiej Michała Rusinka. Występujący w spocie dorośli w konfrontacji z dziecięcymi pytaniami stają się bezradni, pomimo przeświadczenia, że są specjalistami w swojej dziedzinie. Proste dziecięce pytania okazują się zbyt trudne dla dorosłych przyzwyczajonych do oczywistych odpowiedzi.