Mam 6 lat
Ministerstwo Edukacji Narodowej / 2013
Fabryka Komunikacji Społecznej przygotowała koncepcję najnowszej kampanii Ministerstwa Edukacji Narodowej propagującej posyłanie do pierwszej klasy szkoły podstawowej dzieci sześcioletnich.
Wyzwania marketingowe
Celem kampanii jest zwiększenie liczby 6-latków posyłanych do szkoły. Kampania prowadzona jest w telewizji (TVP1, TVP2, TVN i Polsat) oraz radiu (Radio Zet, 40 regionalnych stacji radiowych Eska, RMF FM i 35 stacji regionalnych sieci RMF FM, a także 77 innych rozgłośni regionalnych).
Grupa docelowa
Rodzice, opiekunowie, rodziny przedszkolaków.
Realizacja
W spocie można zobaczyć aktorkę Monikę Dryl, muzyka Mateusza Krautwurst oraz osobistego sekretarza Wisławy Szymborskiej Michała Rusinka. Występujący w spocie dorośli w konfrontacji z dziecięcymi pytaniami stają się bezradni, pomimo przeświadczenia, że są specjalistami w swojej dziedzinie. Proste dziecięce pytania okazują się zbyt trudne dla dorosłych przyzwyczajonych do oczywistych odpowiedzi.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/mam_6_lat_kampania_spoleczna_przedszkolaki_dzieci_2.jpg)