Mam Haka na Raka
Polska Unia Onkologii / Glaxo Smith Kline / 2014
VII Edycja Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka” poświęcona była chłoniakom – nowotworom układu chłonnego. Po raz kolejny tysiące licealistów z całej Polski rywalizowało na pomysły kreatywne kampanii społecznej. Partnerem strategicznym akcji jest GlaxoSmithKline, opiekę merytoryczną sprawuje Polska Unia Onkologii, natomiast FKS zadbał o stworzenie spójnej strategii przekazu, oraz produkcję zwycięskiego spotu.
Wyzwania marketingowe
Zbudowanie postawy świadomej obserwacji własnego ciała i przekazywania lekarzowi precyzyjnej informacji o występujących uporczywych, dziwnych, niepokojących objawach, jako sposobowi na wczesną diagnozę chłoniaka. Podkreślenie kluczowej roli lekarza pierwszego kontaktu w rozpoznaniu nowotworów układu chłonnego.
Grupa docelowa
Licealiści, studenci, młodzi dorośli (16-30)
Realizacja
Produkcja spotu telewizyjnego, radiowego oraz kreacji banneru internetowego, na podstawie zwycięskiej koncepcji. Stworzenie briefu kreatywnego, opracowanie strategii kampanii. Udział w warsztatach kreatywnych.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/4007e7ec2abc26fda7929a0b7ddf7d4e.png)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/fdc010e9e74d817cf6d42cae58483c8a.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/mam_haka_na_raka_przejrzyj_chloniaka.jpg)