Mam Haka na Raka

Polska Unia Onkologii / Glaxo Smith Kline / 2013

Fabryka Komunikacji Społecznej po raz kolejny przygotowała kampanię reklamową w ramach ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Mam haka na raka”. Polska Unia Onkologii wraz z Glaxo Smith Kline organizuje co roku konkurs dla szkół licealnych, którego przedmiotem jest opracowanie koncepcji na spot reklamowy związany z profilaktyką nowotworową. W tej edycji promowano profilaktykę złośliwego nowotworu skóry – czerniaka.

Wyzwania marketingowe

Dotarcie do kobiet i mężczyzn powyżej 35. roku życia i nakłonienie ich do uważnej obserwacji swojej skóry oraz konsultowania się z onkologiem i dermatologiem w przypadku niepokojących zmian

Grupa docelowa

Kobiety i mężczyźni powyżej 35. roku życia

Realizacja

W ramach kampanii powstał spot telewizyjny, spot radiowy oraz plakaty.