Mam Haka na Raka
Polska Unia Onkologii / Glaxo Smith Kline / 2013
Fabryka Komunikacji Społecznej po raz kolejny przygotowała kampanię reklamową w ramach ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Mam haka na raka”. Polska Unia Onkologii wraz z Glaxo Smith Kline organizuje co roku konkurs dla szkół licealnych, którego przedmiotem jest opracowanie koncepcji na spot reklamowy związany z profilaktyką nowotworową. W tej edycji promowano profilaktykę złośliwego nowotworu skóry – czerniaka.
Wyzwania marketingowe
Dotarcie do kobiet i mężczyzn powyżej 35. roku życia i nakłonienie ich do uważnej obserwacji swojej skóry oraz konsultowania się z onkologiem i dermatologiem w przypadku niepokojących zmian
Grupa docelowa
Kobiety i mężczyźni powyżej 35. roku życia
Realizacja
W ramach kampanii powstał spot telewizyjny, spot radiowy oraz plakaty.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/3c36cb551d18edc9ceb20371604e0076.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/ba1c02933c1e7636c0cea7a1814dc653.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/1_a.jpg)