Nagroda główna i wyróżnienie w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2015
23 maja odbyła się VIII edycja Konkursu Kampania Społeczna Roku. I w tym roku udało nam się osiągnąć sukces zdobywając zarówno nagrodę główną, jak i wyróżnienie. Uznanie Jury i tytuł Kampanii Roku w kategorii kampanie lokalne, organizowanej na zlecenie Fundacji Dialog zyskał „Białystok. Tradycyjnie wielokulturowy”. Kampania została nagrodzona za przypomnienie miastu jego ważnej tradycji i przekaz polegający na pokazywaniu dobrych przykładów, nie zaś piętnowaniu złych. Uwagę oceniających zwróciło także jej rzetelne wykonanie. Podziękowania za pomoc w realizacji i osiągnięcie wspólnego sukcesu chcielibyśmy skierować do następujących osób: Kreacja – Piotr Wronek; Dop – Monika Woźniak; Producent – Kasia Smith; Scenografia – Monika Sajko, Joanna Pęzińska, Rafał Włodarczak; Kostiumy – Iza Wasilewska; Dźwiękowiec – Andrzej Chuszno; Montaż – Krzysztof Bochenek; Aktorzy: Sylwia Gaj, Kamila Ściborek, Mateusz Kamiński, Vergil Smith; Dzieci: Wiktoria Broje, Jeremi Kurowski; Post produkcja – Delapost; Dźwięk – Rytmika; Lektor – Dariusz Toczek.
Druga nagroda po którą udało nam się ponownie wstąpić na scenę to wyróżnienie kampanii „Tu się sprawdza dorosłość” realizowanej dla Związku Pracodawców Polskiego Przemysłu Spirytusowego. Jury doceniło umiejętność stworzenia pozytywnego przekazu, którego celem jest niesprzedawanie alkoholu nieletnim oraz walory estetyczne oraz uniwersalność hasła, skierowane zarówno do nieletnich, jak i sprzedawców.