NARKOTYKI NA? CO MI TO.
Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii / 2011
Kampania pod patronatem Ministerstwa Zdrowia była pierwszą w Polsce kampanią wykorzystującą poparte badaniami twierdzenie, że większość młodych ludzi nie używa narkotyków.
Wyzwania marketingowe
Przekonanie młodzieży do kreatywnych sposobów na spędzanie wolnego czasu i realizację swoich pasji zamiast korzystania z używek
Grupa docelowa
Młodzież, przede wszystkim ta, która nie przeszła inicjacji narkotykowej.
Realizacja
Kampania obejmowała spoty telewizyjne, radiowe oraz reklamę w prasie. Powstała również strona www kampanii i profil na fb.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/nacomito_print2.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/nacomito_print1.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/narkotyki1.jpg)