Nie jedź na kacu. Włącz myślenie
Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej / 2011
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego organizuje od kilku lat kampanię pod wspólnym brandem Włącz Myślenie, celem działań jest zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. W roku 2011 Fabryka realizowała dla KRBRD kampanie „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie”.
Wyzwania marketingowe
Dotarcie głównie do kierowców, ale także do pasażerów z przekazem, iż, jazda następnego dnia po konsumpcji alkoholu jest tak samo niebezpieczna jak jazda bezpośrednio po spożyciu. Cała kampania niosła też ze sobą przesłanie, że nie ma magicznych sztuczek na kaca, a tym samym na szybsze trawienie alkoholu jak kawa czy jajecznica.
Grupa docelowa
Kierowcy
Realizacja
W ramach kampanii powstał spot TV i radiowy, kreacje outdoorowe, indoorowe, reklama internetowa strona www, odbyły się dwa eventy oraz były prowadzone szeroko zakrojone działania PR.