Nie mieszaj dziecku w głowie
Fundacja Edukacji Społecznej / 2013
Fabryka Komunikacji Społecznej opracowała koncepcję i wyprodukowała kampanię dla Fundacji Edukacji Społecznej. W ramach Kampanii stworzyliśmy spot wideo, plakaty oraz materiały informacyjne.
Wyzwania marketingowe
Zwrócenie uwagi osób mieszkających w Warszawie, bądź czasowo przebywających w stolicy, na problem jakim jest spożywanie napojów alkoholowych przez kobiety ciężarne oraz planujące ciążę.
Grupa docelowa
Mieszkańcy Warszawy
Realizacja
Poprzez Kampanię chcemy wystosować jasny i jednoznaczny przekaz – Kobieta, która planuje ciążę lub spodziewa się dziecka nie powinna w ogóle pić alkoholu! Natomiast ludzie z otoczenia kobiety ciężarnej – rodzina, bliscy, przyjaciele, współpracownicy, powinni ją świadomie wspierać w tej abstynencji.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/ulotka__302-724x1024.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/szklanka.jpg)