Nie osądzaj. Wspieraj osoby w kryzysie psychicznym. Zobacz człowieka.
Ministerstwo Zdrowia / 2022
Celem kampanii jest przeciwdziałanie kreowaniu i utrwalaniu negatywnego wizerunku osób w kryzysie psychicznym lub z zaburzeniami psychicznymi. Uświadomienie, że stygmatyzacja łączy się z uprzedmiotowieniem i dehumanizacją osoby jej doświadczającej. Przekonanie, że osoby z zaburzeniami to zwykli ludzie, tacy sami jak my, które należy wysłuchać i zrozumieć.
Wyzwanie marketingowe
Upowszechnienie postawy życzliwości, otwartości i wsparcia dla osób zmagających się z zaburzeniami psychicznymi oraz ich bliskich. Wspieraj, nie osądzaj. Zobacz człowieka, nie chorobę. Zatrzymaj stygmatyzację.
Grupa docelowa
Ogół społeczeństwa ze wskazaniem na mężczyzn w wieku 30 – 45 lat oraz młodzież i młodzi dorośli w przedziale wiekowym 16-30 lat.
Realizacja
Stworzenie strategii oraz idei kreatywnej. Kampania 360 wykorzystująca narzędzia ze wszystkich obszarów – spoty TV z Sebastianem Karpielem-Bułecką, spoty do Internetu z Julią Wróblewska oraz filmy edukacyjnych z influencerami i ekspertami, spot radiowy, digital, outdoor, social media i PR.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/8d5ae48f172cb7b54519b1894db0ddfe.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/28a1e2af5d0b521a75fbe965b83a97ad.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/82a3b2848c86d49589d79ac66fa26e8a-695x1024.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/d5b1167a476f52064893e2313f756fbb-696x1024.jpg)