Nigdy nie jest za późno, by spełnić swoje marzenia
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej / 2011
Kampania komunikacyjna Europejskiego Roku Wolontariatu 2011 miała za zadanie poinformowanie o obchodach tego wydarzenia oraz promowanie pozytywnego wizerunku wolontariuszy i wolontariatu.
Wyzwania marketingowe
Przekonanie odbiorców, że wolontariat może być sposobem na realizację marzeń z dzieciństwa, dając możliwość realizacji pasji i wykorzystania posiadanych umiejętności przy pomocy innym.
Grupa docelowa
Osoby dorosłe
Realizacja
W ramach kampanii powstał spot, emitowany w telewizji i w internecie, oraz billboardy i plakaty umieszczone w środkach transportu publicznego.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/Nigdy-nie-jest-za-pozno-by-spelnic-swoje-marzenia20112.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/Nigdy-nie-jest-za-pozno-by-spelnic-swoje-marzenia2011-2.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/wolontariat.jpg)