ON MOŻE STĄD WYJŚĆ. ONA NIE.
Caritas Polska / 2005
Caritas przez Program Przeciwdziałania Przymuszonej Prostytucji zwracał uwagę na problemy, które mogą być związane z płatnym świadczeniem usług seksualnych.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/on_moze_stad_wyjsc_ona_nie_kampania_spoleczna_prostytucja_2_main.jpg)
Wyzwania marketingowe
Zachęcenie klientów agencji towarzyskich do składania doniesień o kobietach wykonujących przymusowo pracę prostytutki.
Grupa docelowa
Klienci agencji towarzyskich
Realizacja
W ramach działań medialnych przygotowano plakaty oraz spot telewizyjny.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/On-moze-wyjsc-ona-nie-2005_print.png)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/On-moze-wyjsc-ona-nie-2005-2.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/On-moze-wyjsc-ona-nie-2005-3.jpg)