Paradoksy
Centrum e-Zdrowia (CEZ) / 2020
Wieloodsłonowa internetowa kampania „Paradoksy” przygotowana dla Centrum e-Zdrowia. Jej celem jest uświadomienie korzyści z posiadania Internetowego Konta Pacjenta i doprowadzenie do zalogowanie się użytkowników na swoje Konto. Główny ciężar kampanii położony jest na dwóch usługach: e-recepcie i e-skierowaniu, a w komunikacji podkreślona szybkość, łatwość, wygoda i bezpieczeństwo korzystania z IKP.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/03378cca8b75460fbfb1aead11cfd4e6.png)
Grupa docelowa
- matki 26+,
- seniorzy 60+ i opiekunowie,
- regularnie korzystający z Internetu.
Realizacja
Fabryka Komunikacji Społecznej jest odpowiedzialna za kreację i realizację kampanii w internecie.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/07/f181031b0dc43c2e1940f02b4a7f8900-365x1024.jpg)