POCZUJ. SZANUJ. PÓKI SĄ…
PTK IDEA Centertel (Orange) / 2004
W ramach strategii CSR firmy PTK IDEA Centertel wypracowano brand “Idea dla Ziemi”, zakładano cykliczny udział w akcjach “Sprzątanie świata” i szeroko pojęte zaangażowanie się w tematykę ekologiczną.
Wyzwania marketingowe
Zainteresowanie społeczeństwa parkami narodowymi
Grupa docelowa
Osoby wrażliwe na ekologię i klienci sponsora.
Realizacja
Powstały billboardy, spot telewizyjny i radiowy
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/b10398c420fdc2b2bb34a2e2eae7e472.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/poczuj1.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/e5a712f5de54d92f25630d9fc265b782.jpg)