Jeżdżę z głową
Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. / 2012
Fabryka Komunikacji Społecznej w ramach akcji promocyjnej Banku BGŻ „Podpisz Deklarację i dołącz do wielkich” wykorzystała powierzchnię na rowerach Veturilo w najwiekszych miastach w Polsce.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/JZG_www_s_deklaracja1.jpg)
Wyzwania marketingowe
Dotarcie do jak największej liczby użytkowników dróg oraz zachęcenie do podpisywania deklaracji on-line pn. Jeżdżę z głową.
Grupa docelowa
Rowerzyści; pośrednio każdy uczestnik ruchu drogowego.
Realizacja
Ekspozycja reklam na rowerach veturilo w Warszawie i Poznaniu. Wsparcie akcji za pomocą Fanpage’a.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/bgz_rower_2.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/bgz_rower_1.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/rower1.jpg)