Portret pamięciowy
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie / 2021
Celem kampanii jest przedstawienie problemu zaśmiecania rzek i ograniczenie tego zjawiska poprzez przekonanie Polaków, że zanieczyszczając rzeki szkodzą sobie. A także wskazanie, że Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie to najważniejsza instytucja zajmująca się sprawami wody w naszym kraju. Jego misją jest ochrona mieszkańców Polski przed powodzią i suszą, zrównoważone gospodarowanie dla ochrony naszych zasobów wodnych i zapewnienie dobrej jakości wody dla obecnych i przyszłych pokoleń.
Wyzwanie marketingowe
Edukacja Polaków na temat negatywnych skutków zaśmiecania rzek.
Grupa docelowa
Wszystkie osoby mieszkające w Polsce.
Realizacja
Stworzenie idei kreatywnej oraz przygotowanie scenariuszy 2 spotów. Realizacja spotów w dwóch wersjach: 60 sekund (emisja w internecie) i 30 sekund (emisja w telewizji). Przygotowanie scenariusza oraz realizacja spotu radiowego. Realizacja artykułów sponsorowanych, infografik i banerów reklamowych (social media).
W ramach kampanii powstanie również cykl programów edukacyjnych „WOW, czyli wiedza o wodzie”.