Powrót do szkoły
SOS Wioski Dziecięce / 2014
Już po raz czwarty stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce przeprowadza ogólnopolską kampanię reklamową, mającą na celu pomoc w przygotowaniu wyprawek szkolnych dla swoich podopiecznych.
Wyzwania marketingowe
Uświadomienie odbiorcom nierówności, z jaką już na starcie zmaga się ponad jedna trzecia polskich uczniów. Celem spotu było także zebranie funduszy na wyprawki szkolne i zajęcia edukacyjne dla podopiecznych stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, kontynuacja budowy bazy danych darczyńców Stowarzyszenia oraz znajomości marki SOS Wioski Dziecięce w Polsce
Grupa docelowa
Kobiety i mężczyźni, wiek 35+; mieszkańcy dużych miast (>500 000 mieszkańców), z wyższym wykształceniem oraz wyższymi dochodami (>2000 zł netto).
Realizacja
Fabryka FILM zrealizowała 30 sekundowy spot telewizyjny w konwencji „Kroniki Filmowej” z połowy XX wieku.