Program Bezpieczne Drogi i Skrzyżowania
Redflex / 2007
Fabryka Komunikacji Społecznej opracowała strategię PR dla firmy REDFLEX, stając się tym samym współinicjatorem koalicji w programie na rzecz budowania stacjonarnego systemu radarowego w Polsce. Strategia komunikacji wokół programu oparta jest na budowaniu zaufania wokół bezpieczeństwa, skuteczności i wiarygodności. Podstawą komunikacji jest dostarczenie kierowcom pełnej informacji na temat miejsc usytuowania radarów, po to, aby mieli szansę zastosować się do przepisów drogowych i nie tworzyć niebezpiecznych sytuacji.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/redflex-2.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/redflex.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/bezpieczne_drogi_skrzyzowania_program_2.jpg)