Rodzinna Akcja Zdrowa Rywalizacja
2020
Dla PZH – Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – została zorganizowana kampania edukacyjna pod hasłem „Rodzinna Akcja Zdrowa Rywalizacja. Aktywnie po Zdrowie”. Jej celem było wyrobienie prawidłowych nawyków żywieniowych oraz promowanie aktywności fizycznej wśród polskich rodzin. Głównym elementem kampanii był ośmiotygodniowy konkurs, podczas którego uczestnikom rzucano dwa wyzwania tygodniowo: w poniedziałek – żywieniowe, w środę – sportowe, które mieli szansę zrealizować do niedzieli. Działania te prowadzone były na specjalnie stworzonej stronie internetowej, która pełniła funkcję aplikacji konkursowej. Na stronie zgromadzono również wszystkie materiały edukacyjne stworzone na potrzeby akcji.
Grupa docelowa
Rodziny z dziećmi.
Realizacja
W ramach kampanii wyprodukowano 24 filmy edukacyjne (12 z nich to filmy fabularne, a 12 – animowane), a także trailer promujący akcję. Zadbano o odpowiednią komunikację z uczestnikami konkursu – poprzez wysyłkę cyklicznych mailingów. Podczas konkursu, a także przed nim i po jego zakończeniu, prowadzono również stałą komunikację w social mediach – dbając zarówno o treści graficzne, jak i o copy komunikatów.
Więcej informacji na stronie: https://rodzinnaakcja.pzh.gov.pl/