Siła odruchu
Ministerstwo Sportu i Turystyki / 2011
Ministerstwo Sportu i Turystki zainicjowało kampanię społeczna na temat zachęcenia polaków do aktywności fizycznej. Fabryka jest odpowiedzialna za strategię i realizację kampanii.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/sila_odruchu_ministerstwo_sportu_2.jpg)
Wyzwania marketingowe
Popularyzacja sportów powszechnych, zwiększenie aktywności fizycznej polskiego społeczeństwa. Wg. badań TNS 2011 tylko 12% Polaków regularnie uprawia sport przez cały rok.
Realizacja
W ramach kampanii powstał spot telewizyjny, kreacje outdoorowe, indoorowe, reklama internetowa, strona www. Prowadzone były szeroko zakrojone działania PR, w ramach których odbyły się dwa eventy. Spoty zostały wykonane techniką poklatkową.
Wyniki badań ewaluacyjnych
Co trzeci Polak (30%) w ciągu czterech tygodni poprzedzających badanie zetknął się z kampanią, 14% osób podjęło aktywność fizyczną, a 13% ma taki zamiar po zetknięciu się z przekazem kampanii.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/12x4_silaodruchu_male-1.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/12x4_silaodruchu_male-2.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/sila_odruchu_ministerstwo_sportu_2-1.jpg)