Spory rozwiązuj siłą. Siłą mediacji
Ministerstwo Gospodarki / 2015
Mediacje uznawane są za najszybszą, najskuteczniejszą i najtańszą drogę rozstrzygania sporów biznesowych. Jednak korzystał z nich jedynie co 10. przedsiębiorca w Polsce. Pokutuje niemająca potwierdzenia w faktach opinia, że jest to metoda niepewna i niedająca gwarancji rozwiązania konfliktu. Fabryka Komunikacji Społecznej stworzyła przekaz, który kojarzy mediacje ze skutecznością i szybkością załatwiania spraw „po męsku”.
Wyzwania marketingowe
Zbudowanie świadomości mediacji jako pełnoprawnej i równorzędnej do drogi sądowej formy rozstrzygania sporów oraz sprowokowanie do konkretnego działania – skorzystania z Centrów Arbitrażu i Mediacji
Grupa docelowa
Przedsiębiorcy, dyrektorzy, menadżerowie wyższego szczebla
Realizacja
W ramach kampanii zrealizowano kampanię w TV, prasie i Internecie.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/1a43d7a3e31b88488da99bc7f4476593.jpg)