#STOPFEJKFRIENDS – kampania
2019
Kampania przestrzegająca młodych Polaków przed paleniem papierosów i e-papierosów. Papierosy przedstawione są jako fałszywi przyjaciele działający na szkodę kolegów, rówieśników. Dosłownie i symbolicznie przepalają ich pieniądze, duszą przy wysiłku fizycznym, psują przykrym zapachem relacje z innymi itp.
Wyzwanie marketingowe
Zbudowanie mody na niepalenie wśród młodych Polaków.
Grupa docelowa
Mieszkańcy Polski 16 – 18 lat
Realizacja
Stworzenie strategii komunikacji, idei kreatywnej, spotu internetowego oraz pięciu krótkich form wideo głównie na platformy społecznościowe, displayowej kampanii internetowej, kampanii w social mediach, interaktywnej wystawy, współpraca z 45 influenserami oraz działania PR.
Partnerem merytorycznym i konsultantem kampanii jest Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny.
więcej na www.stopfejkfriends.pl
Zrealizowane OOH dla tej kampanii