#STOPFEJKFRIENDS – kampania

2019

Kampania przestrzegająca młodych Polaków przed paleniem papierosów i e-papierosów. Papierosy przedstawione są jako fałszywi przyjaciele działający na szkodę kolegów, rówieśników. Dosłownie i symbolicznie przepalają ich pieniądze, duszą przy wysiłku fizycznym, psują przykrym zapachem relacje z innymi itp.

Wyzwanie marketingowe

Zbudowanie mody na niepalenie wśród młodych Polaków.

Grupa docelowa

Mieszkańcy Polski 16 – 18 lat

Realizacja

Stworzenie strategii komunikacji, idei kreatywnej, spotu internetowego oraz pięciu krótkich form wideo głównie na platformy społecznościowe, displayowej kampanii internetowej, kampanii w social mediach, interaktywnej wystawy, współpraca z 45 influenserami oraz działania PR.

Partnerem merytorycznym i konsultantem kampanii jest Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny.

więcej na www.stopfejkfriends.pl

Zrealizowane OOH dla tej kampanii