To, jak Twoje dziecko rozumie świat zależy od ciebie
Dobrawa / 2005
Dla producenta wody mineralnej Dobrawa – firmy WOMIR-SPA Sp. z o.o., Fabryka wymyśliła i realizowała strategię zaangażowania społecznego. Główną koncepcją i celem współpracy było zbudowanie rodzinnego wizerunku marki. Poprzez udział w programie Fundacji Komunikacji Społecznej BYĆ RODZICEM firma jako pierwsza na polskim rynku FMCG skierowała swoją komunikację w stronę mężczyzn – ojców. Medium kampanii pod hasłem „To jak Twoje dziecko rozumie świat, zależy od Ciebie” stanowiły etykiety na butelkach. Obecnie firma nadal rozwija swoje zaangażowanie podkreślając rodzinny charakter brandu poprzez uczestnictwo w akcji „Rodzić po Ludzku”.
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/to-jak-twoje-dziecko-rozumie-swiat-3.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/to-jak-twoje-dziecko-rozumie-swiat-2.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/to-jak-twoje-dziecko-rozumie-swiat.jpg)
![](https://marketingspoleczny.pl/wp-content/uploads/2023/08/to_jak_twoje_dziecko_rozumie_swiat_zalezy_od_ciebie_main.jpg)