Zmiana technologii odbioru sygnału telewizyjnego
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji / 2011-2012
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji oraz pięciu największych nadawców telewizyjnych zainicjowało kampanię informacyjną na temat zmiany w technologii odbioru sygnału telewizyjnego. Fabryka Komunikacji Społecznej jest odpowiedzialna za kreację i realizację 9 spotów i 8 mini programów informacyjnych, które będą emitowane do 2013 roku. W drugiej fazie kampanii powstało 7 spotów informujących o dokładnym terminie zmiany sygnału w różnych regionach kraju.
Wyzwania marketingowe
Przygotowanie społeczeństwa na nadchodzące zmiany w technologii odbioru sygnału telewizyjnego.
Grupa docelowa
Wszyscy odbiorcy telewizji analogowej
Realizacja
W ramach kampanii powstało 16 spotów i 8 mini programów telewizyjnych. Wszystkie spoty opierają się na humorystycznym odwołaniu do klasycznych i kultowych programów telewizyjnych z lat od 60-tych do 80-tych. W drugiej fazie kampanii powstało 7 spotów informujących o dokładnym terminie zmiany sygnału w różnych regionach kraju.