Znak ma znaczenie

Narodowa Fundacja Ochrony Środowiska i Biuro Porozumienia Zielone Płuca Polski / 2005

Fabryka Komunikacji Społecznej na podstawie przeprowadzonych badań jakościowych i ilościowych zbudowała strategię komunikacji oraz zrealizowała społeczną kampanię pod hasłem „Zielone Znaki” edukującą w zakresie znaczenia symboli ekologicznych „Ozone Friendly”, „Zielone Płuca Polski”, „Recyrkulacja surowców” oraz „Nietestowany na zwierzętach”. W ramach kampanii powstała strona www, która prezentowała znaki umieszczane na opakowaniach produktów wraz z ich znaczeniami.

Wyzwania marketingowe

Zachęcenie przedsiębiorców do zachowań proekologicznych poprzez zwiększenie świadomości samych konsumentów i w konsekwencji poprzez dokonywanie przez nich świadomych wyborów

Grupa docelowa

Kobiety w wieku 18-35 lat – decydujące o zakupach.

Realizacja

Telewizja, print, internet.